Podczas szkolenia uczestnik kształci i doskonali kompetencje związane z zarządzaniem sklepem. Dowiaduje się, jak skutecznie zorganizować proces sprzedaży w oparciu o analizę i badania rynku, i w jaki sposób zmierzyć efektywność podejmowanych działań. Wreszcie uczy się, jak zarządzać produktem i ekspozycją, chcąc zwiększyć sprzedaż, a także jak rozwijać swoich pracowników. Warsztat wzmacnia u menedżerów postawę właścicielską. Kończąc szkolenie, menedżer cechuje się poczuciem odpowiedzialności za sklep, który mu powierzono. Potrafi skutecznie zoptymalizować proces sprzedaży. Wie, jak wykorzystać potencjał swoich sprzedawców.

 

Kompetencje

wybór zadań decydujących o sukcesie sklepu
praca z produktem i ekspozycją
zarządzanie i koordynacja w sklepie
rozwój pracowników i on-boarding

Dla kogo

menedżerowie sprzedaży
menedżerowie logistyki
menedżerowie salonów obsługi
franczyzobiorcy

Omawiane tematy

polityka handlowa i cenowa
optymalizacja struktury organizacyjnej w sklepie
szacowanie potencjału sprzedażowego

Wybrane metody

gra szkoleniowa
mini-wykłady
praca grupowa
praca indywidualna
studia przypadków

Powiązane artykuły

Gry szkoleniowe

STORE MANAGER
Gra, w której właściwe decyzje menedżerskie stanowią klucz do zwycięstwa.
SPRAWDŹ GRĘ