W trakcie szkolenia uczestnik poszerza kompetencje z zakresu mediacji i negocjacji. Uczy się, jak przygotowywać i przeprowadzać mediacje w zespole. Dowiaduje się, jak przeprowadzać negocjacje win-win. Poznaje techniki radzenia sobie z silnymi emocjami w trakcie konfliktu i kształci umiejętność kreatywnego rozwiązywania sytuacji konfliktowych. Efekt? Uczestnik kończy warsztat, dobrze rozumiejąc dynamikę konfliktów. Posiada praktyczne narzędzia radzenia sobie z nimi. Wie, które narzędzia i w jakich sytuacjach wykorzystać, aby szybko i efektywnie rozwiązać spór.

Kompetencje

identyfikowanie stanowisk i interesów
przygotowanie i przeprowadzenie mediacji
radzenie sobie z emocjami własnymi i rozmówcy
wypracowywanie rozwiązań win-win

Dla kogo

menedżerowie
koordynatorzy
specjaliści

Omawiane tematy

identyfikacja stanowisk i interesów
negocjacje typu win-win
podstawy mediacji w zespole
asertywność i emocje w konflikcie

Wybrane metody

gry szkoleniowe
scenki symulacyjne
mini-wykłady
praca grupowa

Powiązane artykuły

Gry szkoleniowe

MOST NA RZECE ZULU
SPRAWDŹ GRĘ