W trakcie szkolenia uczestnicy poznają zagadnienia związane z projektowaniem gier. Na przykładzie niewielkiej gry dowiadują się, jakie mechanizmy są w nich wykorzystywane, mają okazję samodzielnie wprowadzać zmiany i zmierzyć się z ich konsekwencjami. Krok po kroku zapoznają się też z błędami, które w projektowaniu gier bywają popełniane najczęściej, i uczą się ich unikać. W drugiej części szkolenia rozwijają kompetencje trenerskie niezbędne do dobrego poprowadzenia gry – uczą się, jak podawać instrukcję, monitorować i omawiać rozgrywkę, a także ćwiczą efektywne włączanie gry w program szkolenia.

Kompetencje

identyfikacja zachowań promowanych
świadomość i projektowanie mechanizmów uczących
omawianie doświadczenia
grupowe wyciąganie wniosków

Dla kogo

trenerzy wewnętrzni
specjaliści ds. HR i szkoleń
menedżerowie projektujący systemy motywacyjne

Omawiane tematy

rodzaje gier szkoleniowych
mechanizmy wykorzystywane w grach szkoleniowych
proces i zasady projektowania gier
błędy i sposoby ich unikania

Wybrane metody

gry szkoleniowe
mini-wykłady
praca grupowa
studium przypadku

Powiązane artykuły

Gry szkoleniowe

WYBRANE